BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

2010年1月12日火曜日

Late riser........

Kebelakangan nie ak ade satu penyakit yang membahayakan...iaitu penyakit susah nak bangun..sekali tido je mesti xleh bangun...

Kalau cket2 tu ok lagi..nie kalau dah nak sampai zohor..terlepas zohor pun ada..xleh jadi le kan, especially time2 genting menulis thesis nie..

Macam2 gak cara ak guna untuk mengatasi masalah nie..Antaranya

  1. Takut xleh bangun, xyah tido trus...nie ak wat sekali semnggu..tido kat lab...
  2. Bawa balik keje umah..sambil baring2 leh gak sambung wat keje..
  3. Rajin bersukan...uishh nie penting..kuarkan peluh baru bersmngat nak ke lab...
  4. Membelanja diri sendiri selepas berjaya siapkan keje....nie pun leh tahan le effectivenyer..

Tapi still mencari jalan yg lebih baik spaya ak x trus tido memanjang bila ari cuti...

Chuak gak le...nnti Master dah le Univ jauh dari umah...skali x bangun..x g kelas le jawabnya...

Ganbare ke lab ari nie...minna mo.....hehehhehe

2 コメント:

salmi dharmiza さんのコメント...

master nnt ko dok mne n dai ktne? huhu

shineeshimizu さんのコメント...

ak bercdang duk machida...dai kat yokohama..lupe lak nak ckp omedetou kat ko..dpt TOKODAI...hehehheh