BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

2009年4月3日金曜日

Mum's day

Walaupun sedikit terlewat..still gak nak ucapkan SELAMAT HARI IBU to my lovely mum...


Semoga sihat selalu..miss u so much....u look beautiful ngan things I've sponsored(from head to toes) but still not enough to repay what u have done for me....though its quite an expensive bag..

mama;

1) thanx for slalu tman aye g tgk wayang wlupun mama x phm sngat cite dragonball aritu...
2) thanx for x selalu marah aye walaupun aye selalu ckp masakan mama taste kampung ...tpi skng teringin lak nak mkn masakan kampung...huuhuh
3) thanx for x marah wlupun aye ngan ayie selalu tergelak klu mama tersasul......
4) thanx for being my best fren..
5) thanx for letting me be anak ksyngan mama.......more than the rest..hihihi( coz my bro did stole mama nyer kain batik wat alas tido kat asrama sbb rindu)
6) thanx sbb x mrah walaupun aye selalu tease mama..dan suka sengetkan tudung mama....hihihih
7) thanx sbb dah jga pemakanan skng....coz I dun want u to be sick..
8) thanx gak sbb tiap malam selimutkan aye mase balik aritu wlupun x berapa efisien....satu bdan kena gigit dek nyamuk ....
9) thanx gak sbb sudi nangis utk pelakon drama indon...wat bazir air mata jer...bek nangis for me,....xpe...touching2...nsib bek x nangis tgk spa Q tu..hahhahhah

Wait for me raya nie insyallah....I'll buy u a new bag..hihihih

Special for u..from Girl generation..dear mum..listen to my heart..

2 コメント:

匿名 さんのコメント...

mom day ker? bkn bln 5 ke? if i'm not mistaken ler..huhu

shineeshimizu さんのコメント...

ke???kira smpat lgi ler tu..hahhaha