BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

2009年3月29日日曜日

Lets play!!!!

Baru jea pulang semula ke Jepun...so for my first entry..saje nak letak pic2 purikura sepanjang ak bercuti nie..
cite pasal percutian di lain ari ler plak k..heheheh
I'm using my DSi to take all the pictures..hihih


Received chocs for the 1st time ever (14 Feb 2009).....though I dun celebrate it


Funny faces using all the options in the dsi.....

milik siapakah alien ini...

wajah puteri RAJA..

my lil bro & my big sis

diriku setelah digemukkan....

the new Mr. mario

And cute faces too.......

guess who???

leh wat cover album nie...

Julian yg over....

Cik conan bersama cik syira....

Meow......

Scene in my next film..hahahha


da faces..

look alike??? RAJA-MYmirotic

Thats what I call sis&bro



So much thing to do wit my dsi..till then.




4 コメント:

匿名 さんのコメント...

x same pn muka aq n raja. 1% je pun. hahaha =p

btw, cool lak tgk gmbr sumer tu.hihihi

shineeshimizu さんのコメント...

mestilah..so jom la beli dsi..hehehhe..promote2..

kyo_9 さんのコメント...

wah.. cun jugak ek tangkap gambar pakai DSi.. hmm~

zahir さんのコメント...

tu ler..bek beli nie dri i-phone..hihihihih